Close search

Няколко храни за подобряване на настроението и енергията

Няколко храни за подобряване на настроението и енергията Храни за подобряване на настроението и енергията photo-credit

Съществуват храни, които могат да стигнат, за да си подобрите настроението и да се чувствате добре.

Кои са те ни разкриват колегите от lechitel.net.

Омега-3 мастни киселини

От една здравословна вечеря или обяд с риба в главното меню може да се подобри емоционалното ви благополучие. Проучванията показват, че омега-3 мастните киселини, които се предлагат предимно в студеноводните риби, може да помогне за облекчаване на симптомите на депресия.

Знаете ли, че мозъкът ви е съставен от 60% мазнини? Интересно е, че мозъкът ви жадува за тези здрави омега-3 мастни киселини, които се намират в мазните риби като сьомга.

Други здравословни висока риба на омега-3 мастни киселини включват скумрия, риба тон, пъстърва и други.

Банани

Този популярен вкусен плод вече е известен със своя сладък вкус, което го прави перфектно допълнение към шейкове, кифли, палачинки и зърнени култури. И разбира се, може да го направете идеален за хранене в движение по време на пътуване.

Дори по-добре, от техният вкус е фактът, че те са натоварени с полезни хранителни вещества, включително мелатонин, което помага за регулиране на съня и могат да възстановяване на вътрешния баланс, заедно с аминокиселини, които мозъка използва за контрол на настроението. Така една лека закуска с банани е страхотен начин да получите здравословна доза радост.

Шоколад

Вкусен шоколад – трудно е да се намери човек, който да не го обича. Ето някои страхотни новини: натуралният шоколад е пълен догоре с това, което е известно като химикали на блаженство, анандамид и фенилетиламин.

0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Kulinaria.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK