Close search

Нискокалорични летни храни

Нискокалорични летни храни Няколко нискокалорични летни храни photo-credit

Всички знаем, че храната е здраве. В последните години много "модерни" станаха купища диети.

Предлагаме ви няколко летни храни, които са хем вкусни, хем нискокалорични:

1. Диня - тя е насищащ плод. 

Динята съдържа 6-12% лесноусвояеми захари, 1-2% пектинови вещества, 1.5% целулоза, каротин, витамини – А, В1, В3, С и РП, натриеви соли, калций, желязо, магнезий и мед. Водата съставлява 80 - 92% от масата на динята в зависимост от сорта, най-високият процент сред плодовете. Това я прави освен вкусна, много полезна и при диети - 100 г диня съдържа 30 кал.

2. Сьомга - вкусна и полезна. 

Сьомгата е една от най-качествените риби. Тя е изключително богата на Омега 3 мастни киселини. Също така има високо съдържание на протеини и малко съдържание на мазнини.

3. Пиле - сервирайте със свежа салата. 

Пилешкото месо е ниско калорично и съдържа ценни минерали: протеин, калий, магнезий, фосфор, желязо. Също така в него има и много витамини – В2, В6, В12, А и Е. 

В6 и В2 поддържат ноктите и кожата здрави, В9 е необходим за кръвообразуването, а В12 помага да се справим с депресията и безсънието.

4. Салата - свежите салати винаги са били част от диетичното меню. 

За подобряването на вкуса им може да добавите различни ядки, препоръчително е да са сурови. 

0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Kulinaria.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK