Close search

Пет здравословни храни, които трябва да имаме в хладилника

Пет здравословни храни, които трябва да имаме в хладилника Колкото и да се опитваме да хапваме здравословно, това няма как да се получи, ако не сме "заредили" хладилника си с такива храни photo-credit

Колкото и да се опитваме да хапваме здравословно, това няма как да се получи, ако не сме "заредили" хладилника си с такива храни.

Има пет вида храни, които трябва да имате в хладилника си:

1. Кисело мляко

Вместо да изберете някоя висококалорична храна за десерт, хапнете една порция кисело мляко с плодове. 

Освен това може да използвате киселото мляко като здравословен заместител на заквасената сметана при приготвянето на някои ястия.

2. Бадемово мляко

То е страхотен заместител на прясното мляко, в което обаче има много по-малко мазнини и калории.

Може да добавяте бадемово мляко в шейкове, във вегански ястия или да го консумирате с мюсли за закуска. 

Ако имате блендер, може да направите свое собствено бадемово мляко.

3. Лимон

Изстискайте сока на лимон и го добавете (част от него) към вашия чай или към обикновена минерална вода.

4. Плодове

Те са идеални за закуска или междинно хранене през деня. 

Най-добре залагайте на сезонните плодове, тъй като те са "най-истински" и в тях се съдържат най-много полезни вещества.

5. Зеленчуци

Винаги имайте по няколко зеленчука. Те ще са ви от полза когато изпитате нужда от нещо хрупкаво и свежо.

Снимки: freeimages.com

0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Kulinaria.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK