Close search

Близо хиляда потребители номинираха своите любими марки

Близо хиляда потребители номинираха своите любими марки Близо хиляда потребители номинираха своите любими марки Photo credit sticker 2f081510d9ec8c4cb73e1aeb055b0235c8dcc21f20ef27de7a1a88dadc771583

Близо хиляда души до момента посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Стартът на първия етап на инициативата беше на 7 май и ще продължи само още един ден, до утре – 14 май. В този етап от инициативата потребителите собственоръчно изписват (номинират) предпочитаната от тях марка в предварително селектирани 27 категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, които марки ще станат ясни съвсем скоро.

Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Участниците номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат! За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 27 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. В следващия кръг, който ще стартира на 27 май, ще продължат онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове. Финалът на класацията предвижда официална церемония, по време на която ще бъдат отличени и наградени Топ 1 марките в различните категории.

Партньори на инициативата тази година отново са Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) и Сердика Център София. Медийни партньори на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" 2013 г. са радио Витоша, сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Хайлайф, рекламна агенция „Кресли адвъртайзинг”, информационна агенция Cross.bg, b2bnews.bg, Biolife.bg, медийна компания Xenium, Bulevard.bg, Kulinaria.bg и BGreklama.bg.

Подбраните категории са: ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, ЗАХАРНИ И ШОКОЛАДОВИ ИЗДЕЛИЯ, ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ
ПАРФЮМИ, КОЗМЕТИКА, ОБЛЕКЛА, САЙТОВЕ И УЕБ ПОРТАЛИ, ЧЕРНА ТЕХНИКА, БЯЛА ТЕХНИКА, СПОРТНИ СТОКИ, СМАРТФОНИ И ТЕЛЕФОНИ, АВТОМОБИЛИ, МОТОЦИКЛЕТИ, IT, ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ, ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ, ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ, РАДИО, ТЕЛЕВИЗИЯ, ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ, ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ и ЗАСТРАХОВАТЕЛИ,
ВИНО, ВИНАРСКА ИЗБА, БЪЛГАРСКА МАРКА И ДЕБЮТ НА БЪЛГАРСКА МАРКА.

Все повече хора по света повишават своите очаквания относно представянето и ефективността от страна на конкретен продукт или услуга. И в повечето случаи ние го получаваме – картофките са винаги свежи, чиниите блестят. Любимите марки превъзхождат самите брандове. Те ни доставят по-голямо удоволствие от очакването за по-висока ефективност на бранда. Любимите марки седят на върха на най-високите нива на уважение. Те достигат до сърцата ни толкова добре, колкото и до ума ни, създавайки интимна, емоционална връзка, без която просто не можем да живеем. Любимите ни марки са приятели, не само сделки. Вие не си купувате просто любима марка, а я прегръщате страстно. Именно това е нещото, което никога не бихте позволили да си отиде. Казано просто, любимите ни марки ни вдъхновяват.

Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност