Close search

Media Planning Group (MPG) стартира кампания за популяризиране на българското вино в страни от Източна Азия

Media Planning Group (MPG) стартира кампания за популяризиране на българското вино в страни от Източна Азия Media Planning Group (MPG) стартира кампания за популяризиране на българското вино в страни от Източна Азия Photo credit sticker 2f081510d9ec8c4cb73e1aeb055b0235c8dcc21f20ef27de7a1a88dadc771583

Media Planning Group (MPG) стартира нова мащабна кампания за популяризиране на българската винена индустрия. Проектът има за цел да промотира българските вина на ключовите пазари Сингапур, Тайланд и Виетнам. Основен бенефициент по проекта е Регионална лозаро-винарска камара (РЛВК) „Тракия”.

„Това е първият проект от подобен мащаб, в който MPG участва. Той е изключително интересен за нас, тъй като имаме задачата да популяризираме българското вино в регион от света, в който консумацията му е сравнително ниска. Приемаме предизвикателството, като сме сигурни, че благодарение на съвместните усилия с нашите партньори, ще осъществим една успешна кампания”, коментира старта на проекта Йордан Йорданов, управляващ партньор в MPG.

В осъществяването на проекта MPG работи с партньора си „Юрапел Комюникейшънс” в консорциум „Тракийски винен регион” ДЗЗД.

Проектът ще се осъществява в рамките на две години, като в основата си ще развива промоционални дейности с цел представяне на традициите на винарските райони и подрегиони в България, както и новият модерен облик на българското лозарство и винарство. Основните му елементи са създаване на лого на продукта, уеб сайт, реклама в интернет и чуждестранни печатни издания, изработка на рекламни информационни материали, ресурсно осигуряване на участие в различни туристически и тематични изложения в трите държави. Допълнително, с цел директен контакт с потребителите и позициониране на продукта на пазара, ще бъдат организирани специални събития за дегустация на вино и представяния на вината в търговски обекти, ресторанти, хотели.

Основни теми в комуникацията ще бъдат предимствата на българските продукти по отношение на качеството, безопасността и положителното влияние върху здравето. Реализирането на дейностите, от своя страна ще позиционират българското вино по-добре на ключовите пазари в Азия и ще доведат до по-активно търсене и потребление, и съответно до износ и предлагане.

Азия се определя като нов и атрактивен винен пазар, което се обяснява с развитието на държавите в региона, подобряването на жизнения им стандарт и развиващите се туристически дестинации. В Сингапур се отчитат 8-10% годишно нарастване на домашното потребление на вино. В Тайланд около 10 % от населението консумира вино, като сумата на общия внос на вина за последните няколко години нараства с около 30% годишно. Бързо нарастващият пазар във Виетнам и оформящият се вкус на виетнамците към различните видове вино също дават възможност за ясно и ефективно навлизане на вината от българския Южен лозаро-винарски район.

„Убедени сме, че българското вино има потенциала да се превърне във водещ продукт на пазарите в Сингапур, Тайланд и Виетнам, тъй като не отстъпва по качество и цена на другите вина-лидери по продажби. Това е и най-голямото ни предимство в комуникацията”, допълва Йордан Йорданов.

0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност