Close search

126 бранда продължават във втори кръг на класацията "Любимите марки"

126 бранда продължават във втори кръг на класацията "Любимите марки" 126 бранда продължават във втори кръг на класацията "Любимите марки" Photo credit sticker 2f081510d9ec8c4cb73e1aeb055b0235c8dcc21f20ef27de7a1a88dadc771583

Стартира вторият етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Точно 126 бранда продължават във втори кръг от петото издание на инициативата. В надпреварата за ЛЮБИМА МАРКА на 2013 г. участват български и чуждестранни брандове, групирани в 21 категории, като всяка категория съдържа 6-те марки с най-много номинации от първи кръг. Класацията “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя онези брандове, които осъзнават мястото на диалога и създаването на емоционална връзка с потребителите в постигането на корпоративните и бизнес цели.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължават марките Jameson, Absolut, Jack Daniel's, Finlandia, Johnnie Walker и Tullamore Dew. За любима марка в раздел НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ ще се борят Загорка, Haineken, Каменица, Шуменско, Martini и Baileys. В БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ надпреварата е между Девин, Cappy, Банкя, Coca-Cola, Florina и Granini. В категория ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ще се съревновават марките Тандем, Danone, Верея, Harmonica, Белла и Градус. Отрасъл КОМЗЕТИКА се оспорва от Garnier, Manhattan, L'Oreal, Lush Cosmetics, Avon и MaxFactor. За любима марка в раздел ОБЛЕКЛА ще се борят брандовете Battibaleno, модна къща Юнона, Andrews, H&M, Guy Laroche и Mango. Mail.bg, Sportal.bg, Dir.bg, Gbg.bg, Svejo.net и Happy.bg се конкурират в категория УЕБ САЙТОВЕ. 

В раздел АВТОМОБИЛИ продължават BMW, Mercedes, Infiniti, Audi, Alfa Romeo и Citroen. За любима марка в категория МОТОЦИКЛЕТИ се конкурират брандовете Harley-Davidson, BMW, Suzuki, Ducati, Yamaha и Kawasaki. В IT ПРОДУКТИ надпреварата е между HP, Fujitsu, Microsoft, Dell, Toshiba и Acer. KFC, Dunkin Donuts, Уго, Happy Bar&Grill, сладкарници Неделя и пицарии Виктория се борят в раздел ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ. Не по-малко оспорвана е и категория ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ, в която се конкурират Банка ДСК, ПИБ, Алфа Банк, Юнион Банк, Уникредит Булбанк и Пощенска банка. 

В категория УЕБ МЕДИИ първото място оспорват интернет порталите Blife, Bnews, Focus news, Profit.BG, Radar.BG и News.bg. За любима марка в раздел РАДИО продължават БТВ Радио, Z Rock, N-Joy, радио Витоша, радио FM + и радио Фреш. В ТЕЛЕВИЗИЯ надпреварата е между ТВ 7, bTV, Нова ТВ, Канал 1, Fox Life и Bulgaria on Air. В категория ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ се конкурират брандовете Явор, Галакс-М, Платан, Carlo Danielli, Комо и Нидо. В сектор ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ за първото място се борят Мтел, Виваком, Globul, NET IS SAT, Max Telecom и Net1. 

ЗАСТРАХОВАТЕЛИ също е особено оспорвана категория, в която се съревновават дружествата Алианц, УниПек, ЗАД Виктория, Булстрад, Interamerican и HDI. В новия за петото издание на класацията раздел ВИНО И ВИНАРСКА ИЗБА борбата е между Катаржина Естейт, Карнобат, Телиш, Rossidi, Вила Винефера и Todoroff. Отново нова категория – БЪЛГАРСКА МАРКА, за първото място в която се конкурират брандовете Явор, сладкарници Неделя, Армеец, Първа инвестиционна банка, Радио Фреш и Банкя. А в най-атрактивната категория ДЕБЮТ НА БЪЛГАРСКА МАРКА състезанието е между българската козметика Revive Snails Extract, Nice water company, ЕСТО Трейд, Езиков център "Беста", АДТ България и ресторант "Пето Авеню". Тук условието е марката да е създадена преди не повече от 3 години. 

Втори кръг продължава до 12 юни, когато във всяка категория ще останат по 3 марки, събрали най-много гласове. Топ 3 брандовете продължават и в трети, последен кръг от класацията, след който ще станат ясни любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2013 г. Третият етап ще стартира на 19 юни и ще приключи на 26 юни. На пищна церемония ще бъдат наградени любимите марки в съответната категория. Събитието ще се проведе на 27 юни в Гранд хотел София.

Партньори на инициативата тази година отново са Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) и Сердика Център София. Медийни партньори на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" 2013 г. са радио Витоша, сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Хайлайф, рекламна агенция „Кресли адвъртайзинг”, информационна агенция Cross.bg, b2bnews.bg, Biolife.bg, медийна компания Xenium, Bulevard.bg, Kulinaria.bg и BGreklama.bg.

Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Участниците номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност