Close search

Digi.Taste ...или как виртуалната среда създава преживяване с продукта още преди първата глътка

Digi.Taste ...или как виртуалната среда създава преживяване с продукта още преди първата глътка Digi.Taste ...или как виртуалната среда създава преживяване с продукта още преди първата глътка Photo credit sticker

Възходът на новите медии и средства за общуване, в комбинация със съвременните технологии, доведе до фундаментална промяна в начина, по който комуникираме. 

Променят се както отношенията между близки и познати, така и с клиенти, партньори и служители. Винарският сектор не прави изключение особено когато става дума за предлагане на продукт като виното.

Един от акцентите на тазгодишното издание на DiVino.Taste ще бъде пресечната точка на виното и дигиталната среда. Александър Богоявленски ще разкрие възможностите, които виртулната среда предоставя за ангажиране на аудиторията и създаване на преживявания в света на виното. По време на лекцията Digi.Taste ...или как виртуалната среда създава преживяване с продукта още преди първата глътка ще се търси отговор на въпросите:

  • Как изграждаме и се грижим за лоялната ни общност;
  • Как привличаме внимание и задържаме интереса;
  • Как постигаме реални резултати във вируталната среда и как измерваме успеха;
  • Какво и колко би ни струвало всичко това.

Подробности за програмата на DiVino.Taste и информация за записване може да намерите на taste.divino.bg.

0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност