Digi.Taste ...или как виртуалната среда създава преживяване с продукта още преди първата глътка
Възходът на новите медии и средства за общуване, в комбинация със съвременните технологии, доведе до фундаментална промяна в начина, по който комуникираме.
Променят се както отношенията между близки и познати, така и с клиенти, партньори и служители. Винарският сектор не прави изключение особено когато става дума за предлагане на продукт като виното.
Един от акцентите на тазгодишното издание на DiVino.Taste ще бъде пресечната точка на виното и дигиталната среда. Александър Богоявленски ще разкрие възможностите, които виртулната среда предоставя за ангажиране на аудиторията и създаване на преживявания в света на виното. По време на лекцията Digi.Taste ...или как виртуалната среда създава преживяване с продукта още преди първата глътка ще се търси отговор на въпросите:
- Как изграждаме и се грижим за лоялната ни общност;
- Как привличаме внимание и задържаме интереса;
- Как постигаме реални резултати във вируталната среда и как измерваме успеха;
- Какво и колко би ни струвало всичко това.
Подробности за програмата на DiVino.Taste и информация за записване може да намерите на taste.divino.bg.
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook