Над хиляда и сто души взеха участие в първи етап на единствената потребителска класация у нас "Любимите марки"
Над хиляда и сто души посочиха предпочитаните от тях брандове в първия етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Стартът на първи кръг на инициативата беше на 7 май и приключи на 14 май. В този етап потребителите собственоръчно изписваха (номинираха) предпочитаната от тях марка в предварително селектираните 27 категории. В следващия втори етап ще продължат онези топ 6 брандове в категория, които са събрали най-много гласове. Очакавйте резултатите съвсем скоро.
Вторият етап на инициативата ще стартира на 27 май и ще продължи една седмица, до 2 юни. В този период потребителите ще имат възможност да гласуват за една от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл продължават в трети последен кръг на класацията.
Третият етап ще стартира на 10 юни и ще приключи на 18 юни, когато ще станат известни любимите марки на българския потребител във всеки от посочените раздели, както и марката, събрала най-много гласове в петото издание на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. На пищна церемония ще бъдат наградени любимите марки в съответната категория. Събитието ще се проведе на 19 юни в Гранд хотел София.
Партньори на инициативата тази година отново са Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) и Сердика Център София. Медийни партньори на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" 2013 г. са радио Витоша, сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Хайлайф, рекламна агенция „Кресли адвъртайзинг”, информационна агенция Cross.bg, b2bnews.bg, Biolife.bg, медийна компания Xenium, Bulevard.bg, Kulinaria.bg и BGreklama.bg.
Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Участниците номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook